Sunday, November 7, 2010

Szanowni Wyborcy!

Na dwa tygodnie przed wyborami do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego zakładam swojego bloga. Czynię to po to, aby przedstawić Wam swoją sylwetkę oraz moje główne cele działania. A także po to, aby pochwalić się tym, co do tej pory zrobiłam jako radna. Informacje o tym, co robiłam w kończącej się kadencji Sejmiku znajdziecie Państwo w artykułach prasowych, których część zamieszczam w blogu w postaci skanów w swoich galeriach.

Szanowni Państwo!

W trakcie poprzedniej kadencji jako radna Sejmiku dobrze poznałam problemy mieszkańców Południowej Wielkopolski.
Spotykałam wiele osób, które dziękowały za moją pracę i zaangażowanie. To utwierdziło mnie w przekonaniu, że tę pracę warto kontynuować, że to ma sens.
Moje główne kierunki działania to: edukacja, kultura, odnowa polskiej wsi.
Po pierwsze – będę wspierać ciekawe i dobre projekty edukacyje.
Po drugie - zadbam o lokalne, miejskie i wiejskie ośrodki kultury, te większe i te bardzo małe. Dziedzictwo kulturowe, tak bogate w naszym regionie, powinno mieć swoich stałych opiekunów. Zrobię więc wszystko, by wesprzeć inicjatywy odnowy naszych zabytków, kościołów i obiektów, z których my Wielkopolanie jesteśmy dumni.
Po trzecie - ze szczególnym zaangażowaniem pracuję i nadal będę pracować dla odnowy i rozwoju naszych miasteczek i wsi, by zmieniały się, piękniały z dnia na dzień, byśmy chcieli w nich mieszkać i pracować.

Do zrobienia jest wiele...

Marzę o Internecie dla wszystkich, w każdym zakątku Wielkopolski.
Chcę samorządności właściwie promującej potrzeby mieszkańców; samorządności budowanej z uśmiechem, w atmosferze zgody i wzajemnej sympatii, z dala od wielkiej polityki.
Chętnie z Wami to zrealizuję, drodzy Wielkopolanie.

Czekam na Wasze komentarze - uwagi w nich zawarte zobowiązuję się przeanalizować i jeśli tylko będę mogła Wam pomóc - na pewno pomogę!

No comments:

Post a Comment